Sunday, January 25, 2009

Drum roll please....



Meet Lila:

More details about her to follow, but I know some of you were very anxious to hear what the surprise was....

19 comments:

Julia said...

AGh! So cute!!!!

Jen said...

She's so squeezable! Congrats on an awesome surprise :)

N. said...

Awww, she'd precious!! Congrats!

Ali said...

What a great surprise! I can't wait to meet her. She's so freaking cute! What kind is she?

The Mrs. said...

Adorable! :) Congrats!

Jamie said...

Oh. My. Gawd!!!!!!!

Details, details, details!!!!!!!!!!!

Sarah said...

Yay! That is a great surprise. She is too cute.

Claire said...

I KNEW IT!!!!!

Ok, I want to meet her THIS WEEK!!! I've been craving some puppy breath!

Angie said...

SHE'S SO CUTE! COngrats!

KLC said...

Awww I'm jealous! What a cutie!!

Amanda said...

What cutie!

sarah said...

How adorable! I just want to kiss her little puppy head!

Lisa said...

OH. My. God!!! I'm beside myself with the adorableness...

Maria said...

Okay, that is AWESOME!!! She is beautiful! Congratulations!!!

BTW, it was nice to see you Saturday and to meet Nathan!

mxq said...

ahahahaaaa!!! love her name. love her face. when i can i meet her?? i won't stay long- just enough time for a puppy squeeze. :)

Mary said...

OMG!!!! That is the best surprise ever! She could not be cuter. I can't wait for more details! Aren't you glad Jenn is such a good surprise-keeper?

Jenn said...

I'm soooo happy you love her :) How tiny is she??? Like Thacher sized or Izzy??? Time for a puppy play date for the little guys!!!

Trisha said...

Freakin' adorable!!!!!! :)
You should have GNO so we can meet her! ;) haha (Oh wait, I think you already took your turn, BUMMER.)

Amy said...

omg she is so stinking cute. what an awesome suprise!!!!

i saw some pups at petsmart yesterday i wanted to take home :(